Rólunk

Üdvözöljük a 3 Towers – Simple & Easy fordítószolgálatnál, ahol az egyszerűség, a minőség és a kényelmes használhatóság az érték.

A RENDELÉS MENETE

1)      AJÁNLATKÉRÉS:

Ajánlatot mind fordításra, mind tolmácsolásra ingyenesen adunk. Ha nem szeretne regisztrálni nálunk, írjon az info@the3towers.hu email címünkre;

  • küldje el fordítani való szövegét MS Word-ben, pdf-ben vagy egyszerűen scannelve;
  • írja meg milyen nyelvre kéri a fordítást;
  • milyen határidővel;

mi pedig hamarosan küldjük Önnek az ajánlatot email címére.

Ha fordítása rendkívül sürgős, keressen minket a 30/876-7454-es telefonszámon!

Ha regisztrálni szeretne nálunk, kattintson a regisztrációs menü pontra, töltse ki a mezőket, töltse fel a fordításra szánt dokumentumokat és rendeljen 5% kedvezménnyel!

2)      MEGRENDELÉS:

Az ajánlat pontos ismeretében e-mailben küldje el nekünk rendelési szándékát. Ha még nem volt ügyfelünk, kérjük a következő adatokat is adja meg:

Vállalati megrendelés esetén: cég neve, céget képviselő személy neve, cég székhelye és posta címe, cégjegyzékszáma

Magánszemély megrendelő esetén: megrendelő neve, telefonszáma, lakcíme és a személyazonosságot és lakcímet igazoló hivatalos igazolvány fénymásolata. Amennyiben megrendelő ezen adatokat nem kívánja megadni, a fordítást megbízási szerződés aláírása nélkül is megrendelheti, ha a fordítási díjat előre bankszámlánkra átutalja és az utalás tényéről e-mailben bizonylatot küldd.

A kért adatok benyújtása után megküldjük Önnek a kitöltött Megbízási Szerződést. Kérjük, a szerződést gondosan olvassa át és amennyiben egyetért az abban foglaltakkal, írja alá, scannelje be és küldje vissza email címünkre. Amint a szerződés vagy a befizetésről szóló bizonylat megérkezik hozzánk, megkezdjük a fordítást.

3)      HIVATALOS, ZÁRADÉKOLT FORDÍTÁS:

A 3 Towers által elkészített tanúsított, záradékolt fordítást a külföldi országok hivatalos szervei probléma nélkül elfogadják. Ezért érdemes erkölcsi bizonyítványok, diplomák, cégkivonatok és aláírási címpéldányok, cégbejegyzések és egyéb hivatalos iratokat tanúsíttatni. A tanúsítás díja rendkívül kedvező, 10 oldalanként 1000 HUF+ÁFA.

4)      ELKÉSZÜLT A FORDÍTÁS:

A fordítást a megrendeléstől számított határidőre elkészítjük és e-mailben továbbítjuk megrendelő email címére. Amennyiben tanúsított, záradékolt fordításról van szó, a hivatalos pecséttel, aláírással, záradékkal ellátott oldalakat nyomtatva postán elsőbbséggel továbbítjuk megrendelő részére illetve személyesen átvehető egy előre egyeztetett időpontban és helyen.

5)      FIZETÉS:

Általános szabályzatunk kimondja, hogy számla ellenében a fizetési határidő a fordítás elkészültétől számított 15 nap. Olyan magánszemélyek, akik nem igazolják adataikat a kért módon, előre utalják a fordítási díjat irodánk bankszámlájára és hozzájuk a megbízásról szóló számla a fordítás elkészülte után postán érkezik.

További szerződéses feltételekről az ÁSZF-ben tájékozódhatnak. Az ÁSZF nem-ismerete nem mentesít annak hatálya alól.